نمی دانم

نمیدانم دلم گم شده یا اونی که دل به او سپردم؟!

نمیدانم عشقم گم شده یا معشوقم؟!

نمیدانم اعتماد بی جا کردم یا به من بی جا اعتماد کردند؟!

نمیدانم لیاقت او را نداشتم یا او لایق من نبود؟!

نمیدانم من در حق عشقمان خیانت کردم یا او؟!

او قدر ندانست یا من.........

نمیدانم..............

نمیدانم خدا این را قسمت ما کرد یا ما خود قسمت را رقم زدیم؟!

نمیدانم چرا وقتی که دل بستن سهل است دل کندن آسان نیست؟!

نمیدانم خدا به ما "دل" داد تا از دنیا ببریم یا دنیا رو داد تا دل بکنیم؟!

هنوز نمیدانم با بودن او زندگیم سخت است یا بی او؟!

تحمل جای خالیش توی تک تک لحظه هام سختر است یا..........؟!

نمیدانم شکستن غرورم سخت تر است یا شنیدن صدای شکستن قلبم؟!

نمیدانم تو به من "عشق" را آموختی یا میخوهی "نفرت" را یادم بدهی؟

نمیدانم که بگویم "چرا آمدی؟"یا بپرسم که:"چرا رفتی؟"

من نمیدانم تو به من بگو......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد